Élet. Mód?

Hát….  be kell valljam sokáig nem nagyon foglalkoztam a cukrommal. Csak ha muszáj volt.

Ha nagyon muszáj volt. Persze volt egy két orvos, akiket ideig óráig komolyan tudtam venni. De néha lecsúszott egy-két krémes – naná, hogy francia, és naná, hogy nem diabetikus. És volt – ó fiatalság -, hogy a haverommal elpusztítottunk nem kevés fekete cimkés cserkót – ha van, aki még emlékszik – és mellé befért egy nagy lábasnyi rizseshús. Ma már tudom, hogy a pálesz korrigált.

DE NEM EZ A KÖVETENDŐ PÉLDA.

És azért nagyjából rendben voltak a labor értékeim…

Mozogni mindig szerettem – szeretek. Hogy mit? Mondhatnám: tök mindegy! Képes voltam végiggyalogolni Budapest egyik végéből a másikba, vagy épp futottam, úsztam, kerékpároztam. Amikor Tamás fiam született rendszeresen gyúrtam vazze. 10 kiló plusz. Izomban. (ez ma már 20+ és nem mind izom).

Hiszem, tudom: A MOZGÁS A MEGOLDÁS!

Azért a direkt cukrot és az igazán gyors szénhidrátokat igyekszem mellőzni, ez jellemzően sikerül is.

És napjainkban megy az össztársadalmi hiszti, hogy drága az egészséges életmód. Hát nem olcsó. És az egészségtelen? …..na ugye!  PIAC! Nem a világpiacra gondolok. Hanem arra, ahová nagyanyád is járt. Vagy, ha nem oda, akkor ami a helyén van. Részemről mostanában Lehel. Ha nyitott szemmel járunk nem drágább, mint mondjuk a Teszkó. És itt igazi ételeket kapunk. Igazi gyümölcs, igazi zöldség, igazi hús, igazi tej.

És tanultam egy új szót is: RÁSZÚROK*. Tartalmilag ma már inkább rányomok.

Csodák nincsenek. Mi magunk vagyunk. Egyszerű. Csak légy összhangban magaddal!

*ha többet eszem, mint azt az étkezés elején gondoltam, mert mondjuk túl jó és kérek még, vagy megkívánok még valamit, vagy épp elszámoltam magam, csak egy mozdulat és még néhány egység inzulin.

Reklámok

KÉRDÉS, HOZZÁSZÓLÁS JÖHET!

