Felment a pumpa

…de előbb egy kis visszatekintés.

Szóval 35 éve alig 16 évesen, amikor ismerkedtem a műfajjal, volt kétféle inzulinom, kristályos és zinkprotamin. Ezeket kellett egyben felszívni a jó kis üvegfecskendőbe reggelente, majd az erre rendszeresített kuktában lehetett kifőzni, vagyis sterilizálni.

Ez volt a kezdet.

És most van a pumpa. Ami közben volt, talán majd később. Na jó, biztosan.

És igen, elsőre idegenkedtem attól, hogy folyamatosan rajtam lesz a „kütyü”. És furcsa volt, hogy nem kell kétféle inzulin. De persze csak elsőre. És hol fogom hordani?

És hova teszem alvás közben? És más élethelyzetekben? És a fürdés, zuhanyozás? Vagy éppen az úszás? Ja, hogy akár le is lehet csatolni? Hát így könnyű.

És tényleg könnyű! És tud magyarul. És visít, vagy épp diszkréten figyelmeztet, ha baja van, vagy szerinte nem figyeltél eléggé valamire. És baromi gyorsan hozzá lehet szokni.

Nekem valahogy sosem volt gondom a pen használatából, akár séta közben, pillanatnyi megállás nélkül is használtam – persze ez még az analóg időszak előtt volt. És bármilyen étkezésnél, bármilyen helyzetben nem volt gond elővenni. De azért mégis kényelmesebb egy-két gombnyomás egy elektronikus izén. Az olyan trendi.

És ha a pennel benyomtam a bázist az bent volt. BENT VOLT! Bármit is csináltam utána. Most egyszerűen csökkentem a bázisütemet, mondjuk egy jó kis testmozgás előtt! (apropó testmozgás – később erről is, bővebben).

Így néz ki a hasam (az 5 FT-os nincs mindig rajta)

Reklámok

KÉRDÉS, HOZZÁSZÓLÁS JÖHET!

