A kedvenc nápolyim

Kérdés, kérdések.
Mi van, ha leesik a cukrom? Hát igazából semmi. Fogom magam és eszem.
Na de mit tegyek, ha ez a cukorleesés (hypo, vagy hypoközeli állapot), nem a legjobbkor jön. OK, igazad van, semmikor sem jön jól! De!

Sietsz, időre mész, valahova.
Elakad veled a lift.
Dugóba kerül a busz, villamos stb.
Az alagútban reked a metró.

Vagy egyszerűen csak épp nincs nyitva a közeledben semmi, ahol szénhidráthoz juthatsz, még egy nyomorult vendéglátóhely sem, ahol a kávéhoz való cukorba markolhatnál.

Szar Kellemetlen helyzet.

ALAP! Legyen nálad mindig tartalék szénhidrát. Nekem erre egy bizonyos – amúgy diabetikus – nápolyi vált be. Kis helyet foglal és ha jön az éhség viszonylag gyorsan hat.

Amíg pent használtam, előfordult, hogy nem vittem magammal, mert nem úgy terveztem, hogy étkezés is lesz a dologból. Volt, hogy emiatt csak nézhettem az ételeket. (a pumpát már nem igazán lehet otthon hagyni – legalább is véletlenül nagyon nehéz)

Vércukormérő. Rövid utakon nincs mindig velem, amúgy jól elfér szinte a legkisebb táskában is.

Túrákon – biztonságból – van nálunk GlucaGen injekció is, bár sosem kellett (szerintem már le is járt). –megnéztem, még van egy hónapja.

Szóval sok extra nincs. Egy kis odafigyelés.

KÉRDÉS, HOZZÁSZÓLÁS JÖHET!

