Viszonyom a csúnyanevűvel II.

Amióta – májusban írtam a viszonyunkról sokszor gondolok rá. Félreértés ne essék nem csak rajta jár az eszem. És akkor azt írtam, hogy szeretek bizonyítani neki. (mintha leírtam volna valahová, hogy meglepetéssel készülök, de ezt most nem lelem)

Szóval az ominózus vallomás óta kétszer találkoztunk. Először július közepén. Készültem a randira. hosszasan, odafigyelve. Örömet szereztem neki, de meglepni nem sikerült. HbA1c: 7,18%. (most nem kicsit mosolyodtam el…  7,18    07. 18-án)

A legutóbb múlt hét szerdán (10. 31.) találkoztunk. Előtte kevesebbet gondoltam rá. Készültem, tudtam, hogy meg akarom lepni, de nem erőlködtem.
Lehet, ez a megoldás?! 6,77%.

KÉRDÉS, HOZZÁSZÓLÁS JÖHET!

