…és még havazik is

Közeleg, közeleg, és holnap már itt is van. Naná, hogy a KARÁCSONY. Éva már írt egy halom (csomó, sok, izé) dolgot a stresszelésről, egészséges ételekről, satöbbiről. Igyekezem nem ismételgetni.

Inkább azon gondolkodám, miként fogom kordában tartani a cukkerem. Mert ugyan könnyű elképzelni egy szénhidrátokban szegény, fullosan egészséges táplálékokban gazdag étrendet, de ilyentájt a megvalósítás nehezebb. Nem kicsit, nagyon! Mert ezt is meg kell kóstolni, abból is még egy falatot, meg különben is Karácsony van, vagy mi. Hogy mi? Hogy óránként szurkáljam az ujjam? Nem ettem én meszet. No de sebaj! A jó gyerekeknek szenzort hozott a Jézuska. És úgy tűnik én jó gyerek voltam. Mindjárt kettő is jutott így év végére. Így aztán a világvége napjától Újévig el vagyok látva. 12 napon át kétpercenként nézhetem épp hol és merre tartok (illetve a cukkerem).

És no stressz. Ajándékok becsomagolva, spájz és hűtő dugig, menü a fejben, fenyő az ajtó előtt, díszek a polcon.

…óh vazze, a karácsonyfa talp!!!

KÉRDÉS, HOZZÁSZÓLÁS JÖHET!

