…ha én ezt a klubban elmesélem

…és hát elmesélem! És ők is elmesélik. És ez a klub nem az a klub! Egyrészt, ha elmennék a helyi Cukorbeteg klubba, jó eséllyel én lennék a legfiatalabb. Itt pedig örömmel voltam korelnök. 
És nincs “ez a tuti”. De van “én így csinálom”, “te, hogy csinálod?”, satöbbi. 
Mert Niki kitalálta – elnevezte Édes Csevegésnek – és így legalább megismerkedtünk, ha már a klipből kimaradt. De már tervezzük a következőt! (mármint dalt!)

És tényleg édesek a csajok! – és ez most nem egy rossz szóvicc.
Jó volt hallani, kinek milyen problémája van, ki miként reagál a magas, vagy alacsony vércukorértékre és hasonlók. És hogy vannak még teendők az állami egészségügy területén. (bőven)

..folyt. köv. (Édes Csevegés 2, 3, 4……)

ui.: nekem az Omnipod nem jön be….

KÉRDÉS, HOZZÁSZÓLÁS JÖHET!

